Korzyści dla Twojej firmy

2 czerwca 2016

POPISANI-AS

Content marketing to budowanie długotrwałych zasobów firmy.

Wdrożenie strategii content marketingowej to zdecydowanie więcej, niż tylko napisanie tekstów. To budowanie eksperckiego wizerunku, zwiększenie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie nowych klientów. Prowadząc przemyślane działania content marketingowe zapewniasz sobie następujące korzyści:

  1. Długotrwałe efekty

Jeden z największych atutów content marketingu to fakt, że efekty content marketingu będą pracowały na twój biznes latami. Internet pamięta! To znaczy, że raz zamieszczona treść w internecie, zostaje tam na zawsze. Oznacza to, że dobrze napisany artykuł będzie generował ruch na twojej stronie przez długie miesiące, a czasem nawet lata. Zyskaj stabilny rozwój swojej firmy.

  1. Wizerunek eksperta

Daj się poznać jako ekspert. Klienci ufają specjalistom, dlatego pokaż im,  że posiadasz wiedzę i doświadczenie godne eksperta. Content marketing daje Ci narzędzia, dzięki którym będziesz mógł zaistnieć w świadomości klientów jako godny zaufania ekspert i fachowiec. Liczne badania prowadzone wśród internautów potwierdzają, iż klienci są w stanie zapłacić więcej, jeżeli znaleźli pozytywne rekomendacje i opinie o produkcie, a także wtedy, gdy oferuje je wysokiej jakości specjalista.

  1. Nowi klienci

Wykorzystaj potencjał internetu i dotrzyj do nowych klientów. Wszechobecność reklam powoduje, że internauci nauczyli się je ignorować. Jeżeli chcesz zapaść w pamięci potencjalnych klientów i wzbudzić ich zaufanie – pomagaj, doradzaj i rozwiąż ich problemy. Jeżeli chcesz dotrzeć do nowych klientów musisz do nich dotrzeć odpowiednimi kanałami. Content marketing daje możliwość personalizacji przekazu, która zapewnia jej wysoką skuteczność i efektywność.

  1. Rozpoznawalność marki

Content daje Ci możliwość zdobycia ogromnej popularności w internecie. Już kilka dobrych tekstów może sprawić, że zyskasz liczną grupę lojalnych i fanów. Dzięki temu możesz zwiększyć zakres oddziaływania firmy i zdobyć nowych klientów.

  1. Niskie koszty i elastyczność w planowaniu budżetu reklamowego

Relatywnie niskie koszty content marketingu sprawiają, że każda firma może pozwolić sobie na wdrożenie strategii. Ponadto samodzielnie możesz zadecydować ile artykułów chcesz przygotować i opublikować. Dzięki temu, nie musisz  możesz elastycznie dysponować swoim budżetem reklamowym